כמה קלוריות במרק?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/10/2008 | 10:42 | מאת: אמילי
התחלתי בדיאטה שבוע שעבר ע"י רישום האוכל שאני אוכלת וספירת קלוריות . אתמול הכנתי מרק עדשים כתומות המורכב מ-3 כפות שמן קנולה המחוממות עם 6 שיני שום כתושות 3 כוסות עדשים כתומות על כל כוס עדשים 3 כוסות מים מלח,פלפל וחצי כפית כמון,במחבת 3 כפות שמן קנולה שטיגנו בצל גדול חתוך לחצאי עיגול שלבסוף התווסף למרק ש טחנת, את המרק ,ללא הבצל ומגישים עם כמה טיפות לימון.(מתכון של חיים כהן)מרק מעולה ומשביע אך אינני יודעת כמה קלוריות יש נגיד בספל -2 מצקות? כמה קלוריות יש בכוס קיטניות מבושל ללא שמן כמו כוסמת קינואה עדשים? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
29/10/2008 | 18:54 | מאת: אריאל
אני גם אוכלת לפעמים מרקים לדעתי את לא צריכה לספור את הקלוריות .. כי זה לא כ"כ משנה יותר חשוב שלא תאכלי שטויות .. ומרק זה לא משמין ....
30/10/2008 | 18:59 | מאת: עדי מילר
שלום אמילי סיר המרק מכיל כ-800-900 קק"ל מכאן שמנה מכילה כ- 150 קק"ל. כוס קטניות מבושלות מכילות כ- 150 קק"ל. בהצלחה בדיאטה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי