משקל נכון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/10/2008 | 13:55 | מאת: אורן
שלום אני שוקל 63 ק' והגובה שלי הוא 1.77 זו דיאטה שעבדתי עליה בעצמי בעזרת הליכות כפיפות בטן ןתזונה נכונה שכולל בא חיטה מלטה האם מותר לי לאכול מדי פעם עוגיה פרוסת עוגה או קרמבו פעם ביום כדי לשמור על מצב יציב של המשקל הרבה אומרים לי שאני רזה מדי אבל אני שומר על משקל זה לאחר שהייתי 77 קילו כיצד לשמור על המב הקיים אומרים לי שכדאי לי לעלות קצת במשקל. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
28/10/2008 | 12:23 | מאת: עדי מילר
אורן שלום ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט הישג מרשים !!! משקלך נמצא בטווח התקין המינימלי ולכן, אינך חייב לעלות במשקל אך בהחלט עליך להיזהר לא לרדת יותר במשקל. שמירה על משקל הינה שגרת חיים (הכוללת אכילה מאוזנת ובריאה בשילוב פע"ג ) ולכן חובה גם להנות מדי פעם ולשלב דברי מתיקה וקינוחים מבלי לחוש יסורי מצפון או דאגה מפני עליה במשקל, כלומר בהחלט מותר לך להנות מדי פעם מפרוסת עוגה, עוגיה, קרמבו וכו'... בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
28/10/2008 | 13:07 | מאת: אורן
שלום תודה, וביום אחד כמה אני יכול לאכול משהו מתוק אני עושה הליכה של חצי שעה 4-5 פעמים בשבוע וזה לא כולל את הריצות מפה לשם של סידורים ועושה כפיפות בטן ולא אוכל לחם רגיל רק קמח מלא תודה