ירידה במשקל ושמירה על המשקל הנוכחי.....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/10/2008 | 23:33 | מאת: שלום עדי
היי עדי התחלתי דיאטה בשילוב חדר כושר יומיומי בתחילת אוגוסט מאז הורדתי 10 קילו אני אוכלת ארוחת צהריים מלאה (מה שמכינים בבית באותו יום) אני מרבה לאכול פירות וירקות וגם חטיפי בריאות... רציתי לדעת איך אוכל לשמור על המשקל הנוכחי בלי להמשיך דיאטה... רק רוצה לציין שיש לי נטייה להשמנה.. אני יודעת שברגע שאפסיק את הדיאטה וארצה מידי פעם מתוקים וכו אני יעלה, מה אני צריכה להיות בדיאטה כל החיים? שוקלת כרגע אחרי ההרזיה 55 וגובה 1.60 בת 23.5 תודה...
לקריאה נוספת והעמקה
28/10/2008 | 12:02 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט הישג מרשים !!! לצערי דווקא ביצוע הדיאטה אינה המשימה הקשה אלא השמירה על התוצאות לארוך זמן... אך, את בהחלט אינך צריכה להמשיך בדיאטה לכל החיים בכדי לשמור על התוצאות המרשימות שהיישגת. במצב בו מכניסים לגוף יותר קלוריות ממה שמוציאים נגרמת השמנה, במהלך הדיאטה הכנסת לגוף פחות קלוריות ממה שהוצאת וכך בעצם התרחשה ההרזיה, מכאן שבכדי לשמור על משקלנו עלינו לשמור על איזון בין שני אגפי המשוואה, כלומר צריכה מול הוצאה. שמירה על משקל הינה שגרת חיים (הכוללת אכילה מאוזנת ובריאה בשילוב פע"ג ) ולכן חובה גם להנות מדי פעם ולשלב דברי מתיקה וקינוחים מבלי לחוש יסורי מצפון או דאגה מפני עליה במשקל. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי