בקשר להורדה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת אם זה בסדר להוריד 1.75 קילו בשבוע על ידי זה שאני אוכל מסודר והספורט שלי יהיה {כבר חישבתי את כמות הקלוריות] כדורסל שאני ישחק כל יום שעתיים וחצי כדורסל כי אני מת על כדורסל ובערב יעשה ריצה .. הBMR שלי זה 1900 ואני אוכל 1500 קלוריות ביום נישאר לי 400 ועוד בכדורסל וריצה יש לי 13500 קלוריות ככה אני יוריד בשבוע 1.75 קילו אז האם זה בריא? או פוגע בדיאטה או שזה פוגע במסת השריר?תודה מראש
שלום אפשרי אך בהחלט תלוי בעודף המשקל... קח בחשבון שנוסחאות ה- BMR וכו' אינן מדויקות ובנוסף קצב הירידה במשקל לא תמיד מושפע רק מכמות הקלוריות שמוצאים ומכניסים אלא גם מהיסטוריה של דיאטות, גנטיקה, גיל, מין וכו'... ולכן קשה להגדיר בדיוק את קצב הירידה השבועי ע"י נוסחאות אלו... בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
ואם אני בן 16 לא עשיתי שום דיאטה כאילו פעם סתם עשיתי משהו מסוכן ואכלתי קצת קלוריות ועשיתי המון ספורט ועכשיו כלום וגנטיקה הכוונה שההורים שלי גם קצת שמנים? אז כן הם קצת אני מטר 74 75 וזהו אז האם זה אפשרי?