שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/10/2008 | 21:47 | מאת: שירלי
שלום רב, יש לי בעייה שמטרידה אותי: אני כבת 30 , כמו כול הנשים אינני מרוצה ממשקל גופי ואני רוצה להוריד במשקל . הייתי כמה פעמים בחוגי הרזיה ואמרו לי שאני צריכה להוריד כ-15 קילו ממשקל גופי. הבעיה שלי היא אחרת: כשאני מתחילה בדיאטה על פי תפריט מסודר , לקראת הערב אני סובלת מכאבי ראש עצומים שאפילו אקמול לא עובר לי , ויש לי מאין בולמוס אכילה שאני חייבת לאכול דבר מתוק כמו שוקולד או משהו עם הרבה סוכר. הבעיה היא שכאבי הראש עוברים לי מיד אחרי שאני אוכלת את הדבר המתוק הזה. אני חייבת לציין שזה לא מסתפק בקובייה קטנה של שוקולד אלא בכמה קוביות האם זה משהו בריאותי? ממה זה יכול לנבוע?
לקריאה נוספת והעמקה
25/10/2008 | 19:29 | מאת: עדי מילר
שלום שירלי בעייתך לעניות דעתי אינה בעיה בריאותית או בעיה באוכל אלא בעייה בשליטה עצמית כמו למרבית האנשים שנכנסים למשטר הדוק של דיאטה. את רושמת שכל פעם שאת מתחילה בדיאטה התופעה חוזרת על עצמה, לכן לדעתי את צריכה לקבל עזרה בטיפול במקור הבעיה (שאינה האוכל עצמו) ואז תוכלי לסגל הרגלי תזונה נכונים ללא בולמוסי אכילה. זה בדיוק מה שמרפאת בשיטת ד"ר לוי מתמחה בו . הכנסי לאתר שלנו קראי, עייני בסרטונים, תוכלי גם לקנות את ספרו של ד"ר לוי בהוצאת כתר " לרזות מתחילים מהראש" דרך האתר שלנו או בחנויות סטמצקי ולהבין יותר מה אנו עושים. אנו זמינים לעזור לך. תוכלי לקבוע פגישת ייעוץ חינם במרפאה 6764880- 03 (סיגל) בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי