שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/10/2008 | 18:22 | מאת: קארין
למה מומלץ לאכול ארוחות ביניים ומה ניתן לאכול במסגרתן? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
25/10/2008 | 19:10 | מאת: עדי מילר
שלום קארין לאכילת ארוחות ביניים כל שלוש עד ארבע שעות חשיבות עליונה: מונעת עייפות, משפרת ריכוז, מצמצמת חשק מוגבר למתוקים, מאפשרת פעילות רציפה של חילוף החומרים, מפחיתה את תחושת העצבנות, אי שקט ומקטינה את השינויי במצב הרוח, מונעת תחושת רעב לפני הארוחה הבאה ומעודדת "בזבוז" אנרגטי. דוגמאות אפשריות לארוחות ביניים: מנת פרי, יוגורט 1.5%, מעדן דיאט, חטיף דגנים, פרוסת לחם עם ממרח קל ועוד... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי