האם אגוזים קלויים עדיין מכילים את המינרלים והויטמי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/10/2008 | 10:54 | מאת: קרן
או האם צריך לאכול אותם חיים ולא טעימים, לדוגמא מלך, פקאן, קשיו, בונדוק ועוד
23/10/2008 | 22:18 | מאת: עדי מילר
שלום קרן מומלץ לאכול את האגוזים, שקדים וכו' לא קלויים אלא בצורתם הטבעית, לאור העובדה שתהלייך הקלייה חושף את חומצות השומן שבהם (אומגה 3 ו-6 הרצוייות לנו) לחום הפוגע בהם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי