השמנה בצבא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/10/2008 | 22:53 | מאת: מיטל :)
אני משרתת מזה שנה בצבא... ומאז שהתגייסתי אני עולה במשקל... אני יודעת שזה משהו נפוץ אבל עדיין זה מאוד מפריע לי... ... לצערי התפקיד שלי לא דורש פעילות פיזית בכלל, אני משתדלת לעשות ספורט ולאכול אוכל שאני מביאה מהבית (יש לנו מקרר קטן בחדר) אך בנוסף לכך פיתחתי אכילה רגשית-כפייתית בצבא... ואני אוכלת פעמים רבות כשאני מתוסכלת עצובה משועממת או עצבנית. אני יודעת שהכל בראש... אבל אני עדיין לא מצליחה להתגבר על זה... מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
23/10/2008 | 22:11 | מאת: עדי מילר
שלום מיטל לא ציינת את המשקל והגובה שלך ולכן איני יודעת כלל האם משקלך תקין או שקיים עודף משקל. בעייתך לעניות דעתי אינה האוכל אלא בעייה בשליטה עצמית ושימוש באוכל במנגנון של פיצוי במצבים שונים ומתוך צרכים שונים (כפי שציינת שיעמום, עצב וכו'). את רושמת שהכל בראש ואני בהחלט מסכימה איתך.. לכן לדעתי את צריכה לקבל עזרה בטיפול במקור הבעיה (שאינה האוכל עצמו) ואז תוכלי לרדת במשקל ולשפר את הרגשתך. זה בדיוק מה שמרפאתנו מתמחה בו . הכנסי לאתר שלנו קראי, עייני בסרטונים, תוכלי גם לקנות את הספר של ד"ר לוי בהוצאת כתר " לרזות מתחילים מהראש" דרך האתר שלנו או בחנויות סטמצקי ולהבין יותר מה אנו עושים. אנו זמינים לעזור לך. תוכלי לקבוע פגישת ייעוץ חינם במרפאה 6764880- 03 (סיגל) בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
26/10/2008 | 14:43 | מאת: מיטל :)
כפי שציינת האכילה שלי נובעת מניסיון לפיצוי ולשיפור מצב הרוח פעמים. רבות אני אוכלת סתם ולא מתוך רעב וגם יש פעמים בעיקר יום לפני החזרה הביתה או כשאני סוגרת שבת אני נתקפת במין בולמוס אכילה ואוכלת הרבה דברים מתוקים שוקלד עוגיות קורנפלקס וכו'...ואח"כ מתחרטת... גובהי הוא 162 ואני שוקלת 58... לפני הצבא שקלתי 52-53 אני יודעת שאני לא ממש שמנה אבל חוסר השליטה הזה מפריע לי ואני פוחדת שזה רק יחמיר...