בטן נפולה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש לי בטן נפולה לא גדולה די קטנה אבל עדיין נפולה קבעתי תור בכללית אסטתיקה כדי לבדוק מה אפשר לעשות לא רוצה ניתוח השאלה שלי היא עם כפיפות בטן יכולות לעזור אפילו בקצת
שלום שרית לצערי הרב לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. לא ציינת את משקלך אך בהנחה שקיים עודף משקל חשוב לי לציין שכשמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות דיאטה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית, הירידה הינה פרופורציונלית באיזורי הגוף השונים. כפיפות בטן תפקידם לחזק את שרירי הבטן אך לא להעלמת השומן הבטני. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
מעניין אותי לדעת אצל מי נותחת והיכן וכמה עלה לך הניתוח? האם החתך בלק התחתון של הבטן הוא סביר ואיך נראה התפר על בטו ועור עם סימני מתיחה? אודה לך מאוד באם תגיבי תודה זהבה
אני בת 46 לפני 4-5 שנים עברתי ניתוח פלסטי למתיחת הבטן- בטן שעברה 3 הריונות וניתוח שסיעה לאורך פלוס חתך ותפר נ-ו-ר-א-י!!! את רוצה לשמוע את האמת? *****זה היה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי!!!***** כל ג'ינס יושב עליי פצצה, נראת טוב, גברים נוטים לכנות אותי כוסית (למרות הערסיות שבמילה אני לא יכולה לאמר שזה לא מחמיא חה חה) השאלה הראשונה שאני נשאלת: אם זה בחנויות הלבשה ואם זה מגברים "בואנה איזה גוף פצצה יש לך איך את...?" החיים שלי השתנו מקצה לקצה במלוא מובן המילה. מלתחה חדשה שכוללת בגדים מבוטיקים של נערות, לא אספר לך, שעל הדרך לא עשיתי גם ציציות במידה ענקית :) ושאיבת שומן קטנה מפה ומשם...אהה כן גם עוד כמה קטנות עשיתי בפנים (וגדולות השארתי) אצל הדוקטור פלסטיקה...לגלות את הגיל שלי בעקבות כל זה קשה מאוד להרבה אנשים...גנבתי 10 שנים מהגיל. אנשים חושבים שאני בסביבות 34-35 ומתקשים להאמין שיש לי(ילדים) גברים גדולים בבית. ההחלמה לאחר הניתוח, זכורה לי כדי קשה, שבוע ימים של משכחי כאבים ושינה ארוכה ולאט לאט ב- 3-4 שבועות החלמה מלאה.(כמו בניתוח קייסרי) שווה-שווה-שווה כל שקל ששילמתי למנתח!!!!! תבורך רפואת הפלסטיקה שהיא בעצם רפואה לנפש ולביטחון העצמי שלנו.