דיאטה ...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לך ... אני גובה 1.66 ושוקלת 65 אני מלאה טיפה ורוצה להתחיל דיאטה ... ורציתי שתייעצי לי .. יש לי יום עמוס נורא אני יוצאת מהבית 8 בוקר וחוזרת ב 9-10 בלילה ... אז רוב היום אני בחוץ אוכלת אולי צהרים שזה סנדביץ וזהו ... ובערב אני חוזרת ואוכלת עד ארוחה חמה ואח"כ באה לי משהו מתוק... ואח"כ מול הטלויזיה באה לי משהו לנשנש ... מזה אני משמינה ... מה מייעצת לעשות .... ועד שאלה ... מה את אומרת על דיאטה רוקח ..?????מומלץ או לא ?!?!!?!? אודה לך מאד
הי שושי, תגידי שושי מה רע בלהיות טיפה מלאה? טיפה מלאה זה יפה וסקסי ואל תתני לאף אחד לגרום לך להרגיש לא נוח עם זה. אם את רוצה להישאר בריאה בנפשך אני ממליץ לך להתרחק מדיאטה. הדיאטה של "רוקח" זו דיאטה שנועדה לרמות את הגוף שלך. הדיאטה נועדה למלא את הקיבה וככה לגרום לגוף כביכול לא להרגיש רעב. זו שטות גמורה כי אם הגוף שלך לא מקבל את האנרגיה שהוא זקוק לה אז הוא עדיין יהיה רעב ודבר שני , איך שושי את יודעת מתי לאכול? אני אגלה לך סוד שאף אחד בפורום הזה לא יאמר לך אף פעם: הרעב הפיזי בבטן (אני מקווה שאת עדיין יודעת לזהות אותו ולא דפקת לך את המנגנון מרוב דיאטות) הוא האיתות מהגוף שלך שאומר לך שהוא זקוק לאוכל. ככל שחולף הזמן ולא אכלת הרעב הזה שאת מרגישה בבטן ילך ויגבר כי הגוף זקוק לאנרגיה (קלוריות) והוא לא יפסיק את תחושת הרעב בבטן עד שאת תתני לו את כמות האנרגיה הדרושה לו.הרעב הוא ידידך הטוב ביותר והרעב הוא הזמן היחידי והנכון ביותר לאכול. דיאטה לא תעזור לך ולא משנה איזו דיאטה ואיך קוראים לה. דיאטה תמיד תיכשל ובטווח הארוך את תעלי במשקל. תלמדי לסמוך על הגוף שלך. הוא מדהים ,חכם והוא הסמכות היחידה בכל הנוגע לתזונה.
שלום שושי ככלל אני ממליצה על דיאטה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית ללא תוספי תזונה כאשר מדובר בירידה מטעמי אסטטיקה בלבד (כיוון שמשקלך תקין), יתרה מזו חשוב לזכור שהורדה במשקל אינה מבצע חד פעמי אלא תוצאה של תהליך שנמשך כל החיים... ועל כן המלצתי היא להתחיל לאכול נכון ומאוזן !!! לאור יומך העמוס והעובדה שהינך מגיעה הביתה רק בערב אני ממליצה להחליף את ארוחת הצהריים עם הערב, כך שהארוחה החמה תהיה בערב, בנוסף אני ממליצה לך ל"התארגן" בבוקר לקראת היצאה מהבית, להכין סנדביצים מלחם קל, ירקות חתוכים, פירות וכו', בנוגע לנשנוש מול הטלויזה מומלץ להחליט מראש על "שמירה" של קלוריות במהלך היום לשלב זה, רצוי כמובן להגדיר כמויות מראש של מזונות מותרים הנאכלים מול הטלויזיה כמו 3 כוסות פופקורן לייט, מעדן דיאט + פרי, כוס גלידה דיאט, מיני חטיף שוקלד, 3 פתי בר וכו'... בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי