יורדים בגדול
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/10/2008 | 14:34 | מאת: שרית
איך יכול להיות שאנשים כול כך שמנים ניראים כך ...בלי שום דבר נפול גם אני הייתי שמנה מאוד בארך כמו אלה מהתוכנית ולאחך ירידה במשקל הכול נפול ורפוי אצלי ...אני לא רוצה לעשות ניתוח אז איך מטפלים בזה
לקריאה נוספת והעמקה
12/10/2008 | 15:00 | מאת: עדי מילר
שלום שרית ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל !!! את בהחלט צודקת לאחר ירידה משמעותית במשקל הרבה פעמים נשארים עודפי עור רפוים, אני ממליצה להתייעץ עם מדריך כושר לגבי תרגילי עיצוב וחיטוב העשויים לעזור למיצוק וחיטוב הגוף. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי