אני בת 14 ,גובהי 167 ומשקלי 51 ק'ג
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/09/2008 | 02:18 | מאת: סמדר
כמה עלי לאכול ביום?האם זה נכון שבגיל ההתבגרות צריך לאכול יותר.? ומה ניתן לעשות עם בטן שמתחילה להשמין למרות שכל הגוף רזה?
לקריאה נוספת והעמקה
25/09/2008 | 22:39 | מאת: יעל
אני חושבת שאצלך זה כזה בעיקר הבטן משמינה אח''כ אם תמשיכי לטחון כולך תשמיני. נגיד אני- הבטן שלי שטוחה אבל אני משמינה ברגליים. כשאני ארזה ירזו לי הרגליים כמו שאמור להיות. דבר שני-לחברה שלי יש ת'קטע של הבטן שמשמינה – היא ממשיכה לטחון בכמויות אבל היא הולכת הרבבבה או במילים אחרות- תעשי דיאטה- תרזה לך הבטן. ואם כל זה לא עוזר יש אפשרות שזה שרירים רפויים וצריך קצת לחזק את הבטן. מקווה שאני עזרתי.
26/09/2008 | 12:38 | מאת: עדי מילר
שלום סמדר את בהחלט צודקת בגיל ההתבגרות הגוף נמצא עדיין בתהליכי גדילה ולכן חשוב להקפיד לאכול בכמות מספקת כדי למצות את פוטנציאל הגדילה. עקב גילך והעובדה שמשקלך נמוך אני ממליצה לפנות לרופא משפחה לקבלת הפנייה לדיאטנית קלינית לשם הדרכה וייעוץ אישי מקיף יותר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי