תפריט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/09/2008 | 15:13 | מאת: אסנת
אני בת 22, גובהי 1.63 בערך .תפריטי שלי הוא כזה: בבוקר כוס נס ללא סוכר עם כוס קרנצי'ם (דגני בוקר של תלמה),צהריים 2 חתיכות של חזה עוף עם ירקות ,פסטה ,קוסקוס או פתיתים,בערב בד"כ פרוסת לחם עם גבינת קוטג' ,יוגורט אקטיביה ושתי פירות. האם התפריט בסדר? תודה.
24/09/2008 | 18:41 | מאת: עדי מילר
שלום אסנת מה משקלך? מה כמות הפחמימות שהינך נוהגת לאכול בארוחת הצהריים? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
24/09/2008 | 19:54 | מאת: אסנת
משקלי נע בין 59 ל-60 ק"ג.אני נוהגת לאכול בארוחת הצהריים בערך 2 כוסות(מפלסטיק ,של מנה 30 ג')של פחמימה.