גמילה מעוגות/עוגיות ותחליף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מנסה לחפש תחליף טוב להפסקות הנס קפה שלי עם העוגיות (לפחות 6 עוגיות ביום + 2 פרוסות עוגה)האם קורנפלקס או ברנפלקס כ3 כוסות ביום משמין? האם זה תחליף טוב לעוגיות מבחינת עליה במשקל?
בפיטנס יש המון שומן,למה לך להפסיק עם העוגיות אם את כל כך אוהבת?פשוט תורידי את המינון ל3 עוגיות ביום וזהו בלי עוגה !!!! זה נמה מספקת של מאה קלוריות שתתענגי לך עליה כל יום:) למה אחרת תשברי מהר... אנחנו לא צריכים להוריד את הדברים "הטעימים" האלה מהתפריט שלנו פשוט אפשר ניתן לשלב אותם,הכל תלוי בכמויות,כמובן שבמשך היום תאכלי דברים "בריאים" ותשמרי על תזונה נכונה,+ ספורט מקווה שעזרתי :)
שלום יעל 6 עוגיות ביום + 2 פרוסות עוגה מכילות כ- 540-780 קק"ל (תלוי בסוג ואופן ההכנה) מדובר בקלוריות ריקות שמכילות סוכרים פשוטים ולכן בהחלט יש מקום לעשות שינוי לאור הצריכה הקלורית הגבוהה אך גם מבחינה בריאותית. 3 כוסות (פלסטיק לא ספל = 30 גר' ) ברנפלקס או קורנפלקס שוות ל- 300-400 קק"ל שימי לב שזה כחצי מכמות הקלוריות שאת צורכת מאכילת עוגות ועוגיות, בנוסף אין להתעלם מהעובדה שבניגוד לעוגות ועוגיות דגנים אלו (בעיקר ברנפלקס) עשירים בסיבים ויטמינים ומינרלים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי