כמה קלוריות יש בבקשה בתפריט הבא?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
6 פרוסות לחם אחיד רגיל, 2יוגורטים 3% 200 גרם כל אחד, 4 כפות גבינה לבנה 5%, 2 כוסות נס קפה ללא סוכר בתוספת 1/2 כוס חלב 3% בסה'כ, + 1/4 עוף ללא עור, תודה מראש,גילה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גילה התפריט מכיל כ- 1000 קק"ל. ממליצה להוסיף שמנים ממקור צמחי לתפריט כמו: שמן זית, קנולה, טחינה, אבוקדו, אגוזי מלך וכו... וכמובן פירות וירקות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי