אכילת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש לי ילדה בת 11 שאוהבת מאוד לאכול וביום שבת במיוחד בעלי מכין לה 2 טוסטים של גבינה עם עגבניה אוכלת צהרים טוב ולערב היא אוכלת מלוואח עם ביצה . אני מבקשת עם אפשר לכתוב לי תשובה לבעלי על ההשלכות העתידיות של הילדה . נ.ב במשך יומיים הילדה העלתה קילו 200 , אבקש תשובה מהירה יום נעים . 0506971622
שלום שרון לא ציינת את הגובה והמשקל של הילדה... אך כן ציינת שעלתה ביומיים קילו 200 ראשית עלי לציין שבהחלט אין צורך להישקל כל יומיים וככלל ילדים שנמצאים במסגרת של דיאטה נשקלים אחת לשבוע - שבועיים. הגורם ההתנהגותי ויחסי האכילה והאכלה בתוך המשפחה משפיעים על הרגלי האכילה של הילד וכמובן על משקלו. תפקיד ההורים הוא לדאוג להתפתחות הפיזיולוגית, הנפשית והחברתית של הילד. ומכאן שכמו ששהורים יחליטו היכן הילד יגור, ילמד וכו... כך ההורים צריכים לקבוע את סביבת המזון וחוקי האכילה של הילד. ההורים אחראים לאיפה ואיך נאכל, ולמזון המוצג (מה קונים, כמה קונים, איפה מניחים, איך מגישים וכמה מגישים על השולחן). הילדים אחראים לכמות שיאכלו !!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי