ירידה הדרגתית אך בטוחה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 24 גובה 1.64 שוקלת 86 קילו. אני מתחתנת עוד חצי שנה ורוצה לבקש עזרה איך לרדת שבעתיד אוכל לשמור. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל ראשית המון מזל טוב!!! את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה שלנו (דיאטה אונליין), השירות ניתן בחינם בשלב זה, יתואם לך תפריט שבעזרתו תוכלי לרדת במשקל בצורה הדרגתית ובטוחה. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תנסי לעשות את הדיאטה החדשה שנקראת 2diet. היא מבוססת על תוסף מזון המכיל סיבים תזונתיים שמקורם בשעועית. ניסיתי והורדתי 4 ק'ג בחודש ו-10% ממשקל הגוף שלי בחודשיים וחצי. צריכים לעשות אותה עם פעילות גופנית לא קשה במיוחד