קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,אודה לתשובתך לגבי כמות הקלוריות שאני נוהגת לצרוך בכל יום: 2 פרוסות לחם קל 2 פרוסות לחם 10 דגנים ללא סוכר (לחם שכל פרוסה שלו יחסית גדולה) גבינה 5 אחוז- 100 גרם סלט קטן תודה רבה
שלום מרי כדי לענות בדיוק על שאלתך אני צריכה לדעת כמה קלוריות יש ל-100 גר' לחם דגנים 10 וכמה גר' יש בפרוסה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית השיטת ד"ר לוי