עזרה דחוףף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני 175 שוקל 79 בן 16 הBMR שלי הוא 1900 אני חייב עזרה איך להוריד קילו וחצי בשבוע תפריט לא תפריט ותפרטו לי על הפעילויות גופניות כמה זמן וכו' תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
אני ממליץ לך להסתכל במאמרים הבאים: http://www.netogreen.co.il/Channels/%D7%93%D7%99%D7%90%D7%98%D7%94/16.aspx בהצלחה
שלום ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון ומכילה 3 ארוחות עיקריות ו 2-3 ארוחות ביניים בשילוב עם פעילות אירובית ואנארובית. חשוב שהתפריט היומי יכיל לפחות 1500 קק"ל. אתה מוזמן להצטרף למערכת דיאטה אונליין (הרישום מותנה באישור הורים עקב גילך הצעיר), השירות ניתן בחינם בשלב זה, דיאטנית תתאים לך תפריט אשר בעזרתו תוכל לרדת במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי