שאלה חשובה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בת 34 -77 ק"ג -1.54 מנסה מנסה מנסה מצליחה להגיע ל-75 -74 ושב עולה... צמה עושה את כל הדיאטות שקיימות כדורים ,אבקות ומה לא התייאשתי התחלתי הליכות וכפיפות בטן 3-4 פעמים בשבוע כרגע אני אחרי בולמוס גדול של שישי שבת מה לעזאזל עושים ? אני באמת מנסה כל השבוע קל שישי שבת הורסת הכל .??. כמה אניי צריכה לשקול? נאמר לי 65 ק"ג אבל לפי הBMI מופיע 59 59 לא הייתי לפני הלידות אשמח לתשובה הייתי אצל דיאטנים הטובים בארץ ,קבוצות,טיפולים ומה לא מה לעשות
שלום מעיין אכן לפי נוסחת ה- BMI עליך לשקול 59 ק"ג אך אני ממליצה להתחיל עם דיאטה מאוזנת הכוללת פע"ג במטרה להפחית 10% ממשקל גופך, כלומר להגיע למשקל יעד של 69 ק"ג. מתאורך ניסית את כל מה שקשור לדיאטות שמתמקדות באוכל (כדורים, אבקות וכו') אך כפי שאת יודעת הבעיה לא באוכל אלא בנו. ככל הנראה האוכל במקרה שלך אינו הבעיה אלה השימוש בו כניסיון להתמודד עם מצבים נפשיים מצוקות שיעמום ועוד (בעיקר בסופ"ש). זה בדיוק מה שאנו עושים במרפאה. מתמודדים לא רק עם האוכל אלא עם הסיבות המובילות אותנו לאכילה חסרת שליטה. את מוזמנת להיכנס לאתר שלנו ולקרוא עוד www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי