האם זה מספיק הליכה של שעה כל יום
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שוקלת 80.5 קילו הגובה 1.60 אני בת 15 האם זה מספיק הליכה של שעה כל יום. אני אוכלת בריא
שלום, הליכה של שעה ביום זה נפלא. אם ברצונך לרדת במשקל, עלייך להפחית בקלוריות שאת צורכת בד"כ, נוסף לפעילות הגופנית. בברכה מוניקה קרן