שאלה בקשר לתפריט...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. שלחתם לי לפני שבועיים תפריט חדש אחרי שאני עושה דיאטה חודש וחצי בערך. ירדתי מאוד במשקל, הבעיה הטובה היא שעכשיו אני מרגיש יותר חלש, צנום, וכאילו אני כבר צריך לאכול והרבה. אני רוצה בבקשה אם אפשר שתתנו לי תפריט לשמור על המשקל הקיים. כמו תמיד שאני אומר אם צריך אני מוכן לשלם, אני מודה לכם על העזרה, אורי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורי בדקתי את קצב הירידה שלך והוא תקין לחלוטין. אני אשלח לך תפריט המכיל יותר קלוריות שמטרתו שמירה על המשקל שהשגת. במידה ועולות שאלות נוספות אנא צור עימי קשר. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי