דלעת ערמונים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/09/2008 | 00:27 | מאת: גילי
קניתי בסופר דלעת ערמונים. זה מזכיר בטעמו - בטטה. איך להתייחס לדלעת ערמונים, כמו ירק ? דלעת ? או שמא זה טעים מדי, וזה סוג של פחממה ? מכה קלוריות יש בה ?
09/09/2008 | 23:25 | מאת: עדי מילר
שלום גילי דלעת ערמונים נחשבת לירק אך כמות הקלוריות שלה גבוהה יחסית לדלעת רגילה ולכן יש לאכול אותה בכמות מוגבלת בדיוק כמו גזר, סלק, בצל וכרישה. דלעת ערמונים מכילה כ- 55 קק"ל ל- 100 גר' לעומת דלעת רגילה המכילה 26 קק"ל לאותה כמות. בברכה עדי מילר יאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי