שתיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/09/2008 | 13:34 | מאת: אלמונית
כמה כוסות שתיה מומלץ לשתות ביום, והאם יש קשר בין שתיה מרובה להרזיה ודיאטה?
05/09/2008 | 22:12 | מאת: שלי
למרות שלי אישית זה עזר בדיאטה בגלל שזה מעריך את תחושת השובע.
05/09/2008 | 22:37 | מאת: עדי מילר
שלום מומלץ לשתות כ- 10-12 כוסות מים ביום. לשומרים על הגזרה המים מגבירים את תחושת השובע ומסייעים בסילוק תוצרי הפסולת מהגוף, בזמן תהליך הדיאטה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי