אני צריכה עזרה כדי שאוכל לאכול נכון!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/09/2008 | 15:42 | מאת: תזונה ודיאטה
אני רוצה להרכיב תפרחיט של 1200 קלוריות ואני צריכה לדעת כמה קלוריות יש במוצרים הבאים: 1. חצי כוס חלב 3% 2. ביצה קשה 3. חזה עוף 4. חביתה עם כפית שמן 5. פרוסת לחם אחת מקמח מלא 6. כף קוטג' 5% 7. 3 קציצות של בשר טחון מבושלות 8. כוס גרגירי חומוס 9. סלומון מבושל בסיר גדול עם עוד מספר דגים ברוטב שמכיל כוס שמן ותבלינים (הדג של שבת) 10. כוס קרונפלקס בלי סוכר 11. כוס כריות של תלמה 12. כוס איטריות של נודלס 13. כף גרגירי תירס 14. כוס חלב 3% 15. 2 כפיות של גבינה עם זיתים 5% 16. כוס תפוחי אדמה בתנור 17.שוק של עוף
לקריאה נוספת והעמקה
04/09/2008 | 21:20 | מאת: עדי מילר
שלום 1. 50 קק"ל 2. 80 קק"ל 3. 250 קק"ל 4. 120 קק"ל 5. 75 קק"ל 6. 20 קק"ל 7. כ- 250 קק"ל 8. 150 קק"ל 9. כ- 350 -400 קק"ל 10. כ- 100 קק"ל 11. כ- 140 קק"ל 12. 150 קק"ל 13. 30 קק"ל 14. 100 קק"ל 15. 50 קק"ל 16. 150 קק"ל 17. כ- 150 קק"ל בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי