הסבר על דיאטת תפוחים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/09/2008 | 23:20 | מאת: יפית
אני אוכלת 1200 ק' ולא יורדת ,קראתי על דיאטת תפוחים ומעניין אותי להבין מדוע החליטו דווקא על תפוחים וליטר חלב ביום -או 2 יוגורט, אם ניתן לאכול כמה שרוצים ועוד לשתות כ'כ הרבה חלב -כבר מגיעים ל-1200 ק'-ויותר... אז למה זו דיאטת כאסח? ומה ההבדל בין 1200 ק' של דיאטה כזו לבין 1200 ק' של דיאטה רגילה? ומדוע מבטיחים ירידה יפה בדיאטה הזו? מעניין אותי תמיד מדוע ממציאים דיאטת תפוחים או רק כרוב או רק ענבים-מהיכן מגיעה ההחלטה להמציא דיאטה כזו? שאלתי כאן כמה שאלות ואשמח להענות עליהן.
לקריאה נוספת והעמקה
05/09/2008 | 22:08 | מאת: עדי מילר
שלום יפית דיאטת תפוחים, כרוב וכו' נחשבות כדיאטות כסאח כיוון שברגע שמגבילים את מס' המזונות שניתן לאכול בדיאטה קשה להגיע ל- 1200 קק"ל. ההבדל בין דיאטות מסוג זה לדיאטות אחרות המכילות 1200 קק"ל שדיאטות אלו לצערי אינן מכילות את כל אבות המזון ובדר"כ לא ניתן להגיע לקצובה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרלים. נקודה נוספת היא שלא ניתן להחזיק מעמד לארוך זמן עם דיאטות אלו ולכן הן הרבה פעמים מובילות מהר מאוד להתקפי זלילה כתוצאה מחסכים והימנעות. ממליצה על דיאטה מאוזנת המכילה את כל אבות המזון בשילוב עם פע"ג. את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה אונליין שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, תקבלי תפריט מאוזן אשר בעזרתו תוכלי לרדת במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי