מסת שריר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/06/2007 | 20:31 | מאת: :))
ייתכן מצב של ירידה בכמות האוכל,עלייה בכמות האימונים וכתוצאה מכך פיתוח שריר ועליה במשקל!?
23/06/2007 | 22:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום, באופן מאוד תיאורטי זה יכול לקרות. אם האימונים מאוד אינטנסיביים, זה אפשרי. בנוסף למשקל כדאי למדוד גם היקפים ואחוזי שומן. אם יש ירידה בהיקפים (מותן, אגן, ירכיים וזרועות) וירידה באחוזי השומן, אז כנראה שהיתה עליה במסת השריר והעליה במשקל היא כתוצאה מכך. בברכה מוניקה קרן