קלוריות לנערה בת 14
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם זה בסדר ובטוח לנערה בת 14 (משקל- 55, גובה- 1.62) לאכול 1200 קלוריות ליום?
שלום, השאלה שלך כללית מאוד, אך באופן בסיסי 1200 קלוריות אינן מספיקות לנערה בת 14במשקל 55 ק"ג. בברכה מוניקה
היי,אני בת 14 וחצי ואני שוקלת 65.8...עכשיו הרבה אמרו לי שזה משקל תקין ושאני לא שמנה ולא רזה..הבעיה היא שזה מפריע לי...וכל פעם שאני מנסה לעשות דיאטה זה לא מחזיק הרבה זמן. מה לעשות??יש לך אולי תפריט לדיאטה שיעזור לי?? תודה, בר.