התפריט שלי!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/08/2008 | 14:38 | מאת: ליאל
שלום,אני בת 14 וחצי משקלי הוא 52 וגובהי 160. התפריט שלי הוא כזה: בוקר: נס קפה עם חצי כוס חלב וסוכרזית אחת,לחמנייה בינונית,ביניים:תפוח אדום, צהריים: שתי כוסות אורז , ביניים:חטיף אנרגיה המכיל 104 קלוריות,ערב:נסקפה עם חצי כוס חלב וסוכרזית אחת,סלט ירקות :שני מלפפונים,שתי עגבניות וגמבה אדומה אחת , גזר אחד וחצי גביע קוטג'. הייתי רוצה לדעת כמה קלוריות מכיל תפריט זה ?
לקריאה נוספת והעמקה
31/08/2008 | 22:43 | מאת: עדי מילר
שלום ליאל ראשית משקלך נמצא בטווח התחתון של הנורמה, כלומר כל ירידה במשקל עלולה להוביל לתת משקל. התפריט מכיל מעט מאוד קלוריות (פחות מ- 1000 קק"ל) ולכן אינך מקבלת את כל אבות המזון, הויטמינים והמינרלים הדרושים למתבגרת בגילך. תפריט זה עלול בטווח הארוך לפגוע בפוטנציאל הגדילה שלך ואף בבריאותך. ממליצה לקבל ייעוץ והכוונה מדיאטנית קלינית ע"י הפניה מרופא המשפחה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי