שאלה...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/08/2008 | 22:06 | מאת: יעל
שלום,כבר כמה יומיים שיש לי שילשולים ממושכים... הייתי רוצה לדעת האם זה משפיע על תהליך ההרדזיה,הוא לפחות שורף קלוריות. חשוב לציין שהשלשולים לא באים בכוונה תחילה....
לקריאה נוספת והעמקה
31/08/2008 | 23:02 | מאת: עדי מילר
שלום יעל שלשולים מובילים לירידה מדומה במשקל עקב איבוד הנוזלים הרב. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי