דיאטה או רעב?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2008 | 18:29 | מאת: קרן
אני זקוקה לרעיונות טובים ויעלים להורדת 10 ק"ג מיותרים אחרי לידה. ניסיתי כמה דיאטות וכל פעם שאני מרגישה בדיאטה אני רק אוכלת יותר ונהיית רעבה יותר. מה עושים? ואיזה דיאטה יכולה להתאים לי אם אני מכורה לפחמימות?
30/08/2008 | 18:47 | מאת: עדי מילר
שלום קרן אני ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת 3 ארוחות עיקריות וכ-3 ארוחות ביניים בשילוב פע"ג. את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה אונליין שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, נתאים לך תפריט אשר בעזרתו תוכלי לרדת במשקל מבלי להישאר רעבה!! להרשמה- www.drlevy.co.il בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי