אימון משלוב עם דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2008 | 16:14 | מאת: אסתר
האם אימון ברטט יעיל לירידה במשקל בשילוב דיאטה של 1200 קלוריות ביום האם מומלץ לעשות אימון זה? אשמח לחוות דעת?
30/08/2008 | 19:33 | מאת: עדי מילר
שלום אסתר דיאטה המכילה 1200 קק"ל ביום בשילוב פע"ג בהחלט מומלצת. ממליצה על אימון ברטט כאימון משלים לאימון אירובי (הליכה, ריצה, ספיינינג וכו'). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי