מעטפת בטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/08/2008 | 09:40 | מאת: שש
שלום אני שוקל 64 קילו והגובה שלי זה 1.78 אני שומר על משקל יציב מזה חצי שנה בעזרת הליכות כפיפות בטן אוכל חיטה מלאה דיאט שתיה מרשה לעצמי לאכול ביום 2-3 ריבועי שוקולד ובשבת 2 פרוסות עושה רק בשבת העוגה, האם זה נכון כך לעשות כי יש לי מעטפת בטן שלא נותנת לי לפתח ריבועים בבטן ממה עלי להמנע בסוגי מאכל כדי שלא יהיה לי מעטפת בטן שמונעת ליצור ריבועים בבטן? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
30/08/2008 | 22:05 | מאת: עדי מילר
שלום משקלך תקין וזה נראה שאתה מנהל אורח חיים בריא הכולל תזונה מאוזנת בשילוב עם פע"ג. לצערי, מחקרים חדשים מעלים שדיאטה ואימון גופני לא מפחיתים שומן באופן שווה מכל חלקי הגוף, כלומר בירידה במשקל מתרחשת ירידה שונה באחוזי השומן באיברי הגוף השונים. ממליצה להמשיך בשמירה על המשקל ע"י תזונה מאוזנת בשילוב עם פע"ג ולא להתייאש בגלל הריבועים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי