אני מיואשת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/06/2007 | 20:07 | מאת: גילתוש
אני בת 31, סובלת מיתר ל"ד ושוקלת 78-9 לאחר שבחודש וחצי האחרונים הורדתי 4 ק"ג.אני ממש משתדלת אבל לא יכולה להוריד את השוקולד. אני ממש מכורה!!! מה עלי לעשות כדי להוריד את השוקולד ואת המשקל במהרה. אנא ענו לי.
לקריאה נוספת והעמקה
20/06/2007 | 14:02 | מאת: מוניקה קרן
שלום גילת, התמכרות לשוקולד היא מוכרת ורווחת בקרב אנשים רבים ובעיקר בקרב אלו הסובלים מעודף משקל. אני רוצה לתת לך דרך הסתכלות חדשה: אין ספק שהתמכרויות אינן טובות ונוחות לנו מכיוון שאנו מאבדים את השליטה בנעשה. ההתמכרות שואבת אותנו לעשות משהו שניגוד לרצוננו. עלייך לקחת שליטה חזרה על האכילה. אינך צריכה לוותר על אכילת שוקולד! אך עלייך לשלוט בזמן ובכמות שאת צורכת אותו. עובדה היא שהצלחת לרזות כבר 4 קילוגרמים, ואת ממשיכה לצרוך שוקולד. תראי לך לאילו תוצאות מצוינות תגיעי, כשתפחיתי את הכמות. העניין מתחיל בחשיבה, מהראש. אני ממליצה על שילוב של טיפול תזונתי, לירידה במשקל ולטיפול ביתר לחץ הדם, עם טיפול קוגנטיבי התנהגותי, לשינוי החשיבה והשגת שליטה במה שאת אוכלת והבנת הסיבות שבגללן את אוכלת. את מוזמנת להכנס לאתר www.drlevy.co.il ולהתרשם עוד אודות השיטה. בברכה מוניקה קרן