דיאטת מרק כרוב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/08/2008 | 22:08 | מאת: דניאלה
קיבלתי מתכון לדיאטה של מרק כרוב מכירים? מורידים עד 9 קילו בשבוע
לקריאה נוספת והעמקה
25/08/2008 | 23:26 | מאת: עדי מילר
שלום דניאלה אני מכירה את הדיאטה ואיני ממליצה עליה כלל, כיוון שזוהי דיאטה קיצונית שלא מכילה את כל אבות המזון ואת כמות הויטמינים והמינרלים שיש לצרוך ביום. בנוסף, לא מממלץ לרדת 9 ק"ג בשבוע - ירידה חדה במשקל עלול להוביל לפירוק רקמות חיוניות בגוף כגון רקמת שריר. אני ממליצה על דיאטה מאוזנת הכוללת 3 ארוחות עיקריות וכ- 3 ארוחות ביניים בשילוב עם פע"ג, אומנם הירידה איטית יותר אך בריאה ומאוזנת!!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי