עדיין לא קיבלתי מענה....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/08/2008 | 22:10 | מאת: שאלה מה-5.8
אני יודעת שיש כאן הצפה של שאלות וכולם מתלוננים..... אבל שאלתי כבר מזמן וזה מאוד חשוב לי! אני אשמח אם תענו לי - ממני "חסויה"
לקריאה נוספת והעמקה
25/08/2008 | 22:06 | מאת: .....
25/08/2008 | 23:50 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך : שאלתך בהחלט חשובה כמו כל שאלה אחרת בפורום ואני אישית מתנצלת על כך שלא קיבלת תשובה, מדובר בימים שבהן בוצעה ההחלפה בין הדיאטניות שעונות לפורום לאחר שמוניקה יצאה לחופשת לידה. על מנת לענות על שאלתך בצורה מקצועית אנא נסחי אותה שוב, רשמי מה הוא גילך, משקל וגובה, היקף מותן וירכיים. ומה בדיוק מפריע לך. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי.
26/08/2008 | 17:56 | מאת: .....
אני מטר שישים ושוקלת 58 קילו.... אני בת 29 אני ממשיכה לאכול נכון ולעשות כושר - אבל לא ממש רואה את התוצאות - (השאר רואים קצת....)
10/10/2008 | 17:04 | מאת: אלמונית