איזה מזונות לא מתעכלים מהר.?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם אפשר כמה דוגמאות? והם בהרכח הם גם יותר משביעים?
היי תמי מזונות שמתעכלים יותר לאט עפ"י רוב גם משביעים יותר. ככלל מזונות רכים יותר קלים יותר לעיכול ולכן מתעכלים מהר יותר כמו לדוגמא ירקות מבושלים מתעכלים יותר מהר מירקות חיים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי