האם זה נכון שספינינג דופק את הרגלים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/08/2008 | 17:05 | מאת: שיר
לקריאה נוספת והעמקה
20/08/2008 | 22:22 | מאת: נעמה רון
היי שיר לא שמעתי על כך... אך את מוזמנת להפנות את השאלה לפורום העוסק ב- אימון כושר גופני ותזונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי