יציאות קבועות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, ברצוני לדעת כיצד אפשר לדאוג לכך ש"היציאות" תהיינה במועדים קבועים ,או בבוקר או בערב?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל יש להציב מספיק זמן לפעילות היציאה מדי יום ובכך ל"הרגיל" את פעילות המעיים. לדוגמא- להשאיר מספיק זמן לאחר ארוחת הבוקר לישיבה בשירותים ולרכז את מלוא תשומת הלב לכך. חשוב לציין שמומלץ להקפיד על ארוחת בוקר (רצוי שתכיל סיבים תזונתיים כמו ברנפלקס + חלב) כיוון שהאכילה מגרה את תחילת הפעילות הפריסטלטית של המעי. וכמובן להקפיד על שתיה מרובה, תזונה עשירה בפירות, ירקות, דגנים מלאים... ופע"ג. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי