שאלההה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/08/2008 | 13:04 | מאת: ?
ומה עליי לעשות כדי לרדת 4-5 קילו לשבוע<?
לקריאה נוספת והעמקה
20/08/2008 | 11:35 | מאת: נעמה רון
שלום ראשית עלי לציין שמומלץ לרדת 0.5-1 ק"ג בשבוע. כדי לרדת במשקל יש לייצור מאזן קלורי שלילי, כלומר שסך ההוצאה האנרגתית תעלה על ההכנסה הקלורית . מאזן שכזה ניתן לייצור ע"י תפריט מאוזן (בהתאם לגיל, גובה ומשקל) ושילוב של פע"ג. ממליצה להעזר בדיאטנית קלינית בבנית תפריט. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי