המשך טיפול ברדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/06/2007 | 18:41 | מאת: שרון
האם ניתן להמשיך ולקחת רדוקטיל כרגיל, גם אם הפסקתי ליותר משבוע, עקב עצירות מתמשכת ?
לקריאה נוספת והעמקה
19/06/2007 | 16:32 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום שרון: ניתן להפסיק ולחדש טיפול ברדוקטיל כעבור שבוע או יותר, לא מומלץ אך אפשרי. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
02/07/2007 | 18:58 | מאת: אדוה
שלום, אני בת 30 שוקלת 90 קילו ערכתי בדיקות דם והממצאים הינם- CHOLESTEROL - 225 TRIGLYCERIDES -215 דיאטנית יכולה לראות אותי רק בעוד כחודש מה עלי לעשות איזה אוכל אני אמורה להפסיק לאכול? רשמו לי גם רדוקטיל 15 מ' האם זה בסדר? מה ההשלכות לתופעות הללו? אודה לכם אם תענו לי בהקדם . אדוה.