עזרה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2008 | 22:23 | מאת: דנית
אומרים שדיאט קולה משמין האם זה נכון
לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2008 | 22:28 | מאת: נעמה רון
היי דנית דיאט קולה ממותק ע"י אספרטיים (סוג של ממתיק מלאכותי) ולכן מכיל פחות מקלוריה לכוס. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי