אני רוצה להוריד לפחות 3-4 קילוגרמים בשבוע אני יכול
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2008 | 16:21 | מאת: נעמה
אני רוצה להוריד לפחות 3-4 קילוגרמים בשבוע אני יכולה לעשות את זה?. יש לי אירוע מאוד חשוב ואני חייבת להרזות בבקשה אם יש פיתרון !!!
לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2008 | 22:32 | מאת: נעמה רון
היי נעמה לא רשמת את גילך, משקלך ואת הגובה שלך.... בכל מקרה לא מומלץ לרדת 4 קילו בשבוע (עלול להוביל לפירוק שריר במקום לפירוק שומן), ירידה של 0.5-1 ק"ג בשבוע מומלצת ובריאה. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
18/08/2008 | 01:53 | מאת: אוהבת אדם
לא לא תוכל בשבוע .כן כן תוכל להוריד בכדי לשמור לתמיד באופן שהגוף ילמד עם כל גרם שיוריד ללמוד להכיר את המשקל החדש ולהסתגל אליו...