עזרה בבקשה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2008 | 02:35 | מאת: שירוש
אני שוקלת 65 ואני בת 14 והגובה שלי הוא 1.71 רציתי לדעת כמה אני צריכה לשקול כדי להראות רזה ולא במישקל תקין רזה רזה 58 קג?
לקריאה נוספת והעמקה
17/08/2008 | 22:01 | מאת: נעמה רון
היי שירוש משקלך תקין!!! אינך צריכה לרדת במשקל. אני ממליצה להתחיל לבצע פע"ג (כמו לדוגמא שיעורי חיטוב) כדי להרגיש יותר טוב עם הגוף ולא להתחיל דיאטה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי