תפריט טוב?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/08/2008 | 20:57 | מאת: הילה ק.
אני בת 16 1.64 שוקלת 50 ואני מעוניינת לשמור על משקלי ולאכול בריא. התפריט שלי הוא כזה: בוקר-פיבר 1 [כוס חד פעמית]+חצי כוס חד פעמית חלב 0%. ביינים-תפוח+לחם קל [1]+פסטרמה דלת שומן[1]+חצי עגבניה.צהריים-שניצל מן הצומח צ'ילי מתוק של טבעול+[100-150 גרם] חסה+חצי עגבניה.ביינים-שעועית ירוקה מאודה[100 גרם]\קרחון דל קלוריות של נסטלה\ירק חי\אנרג'י דייט אגוזי לוז[58 קלוריות].ערב-פיבר 1 [כוס חד פעמית]+חצי כוס חד פעמית חלב 0%.לילה-מעדן דיאט[50-60 קלוריות]. ברצוני לדעת כמה קלוריות בתפריט, האם הוא בריא , מה לשנות/להוסיף/להוריד/להחליף? תודה הילה
לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2008 | 22:51 | מאת: נעמה רון
היי הילה משקלך נמצא מתחת לטווח התקין והתפריט מאוד דל בקלוריות, אבות מזון ויטמינים ומינרלים. אני מאוד ממליצה לגשת לדיאטנית קלינית (דרך קופ"ח, פרטי וכו') לקבלת ייעוץ והכוונה מתאימה בכדי למנוע נזקים לטווח הארוך. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי