הרזייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת אם תוכלי לעזור אני שוקלת 60 והגובה שלי הוא 56.5 פחות או יותר ואני לא מרוצה מהגוף שלי יש לך איזה תפריט אוכל נכון להציע לי? ובנוסף אני לא עושה ספורט בכלל אם תוכלי לעזור אודה לך מאוד
לקריאה נוספת והעמקה
היי חן את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין שאנו מנהלים ולקבל תפריט מתאים. בהצלחה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי