פלסטרים באוזן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
פגשתי מטופל שלכם שירד יפה מאד והוא סיפר לי שאחד ממרכיבי הטיפול הוא פלסטר באוזן. שאלתי: האם הפלסטר מפריש חומר שיש לו השפעה על התיאבון או שזוהי נקודת לחיצה שמשפיעה על איזון באכילה? אם אין פה פטנט סודי הייתי שמח לדעת איך עובד הפלסטר והיכן אפשר למצוא פלסטר כזה והאם אתם יכולים לתת לי פלסטר מבלי שאקבל את כל מערך הטיפול. תודה מראש..
שלום לך א : מדובר בדיקור סיני. הפלסטר מצמיד את המחט לאוזן. הדיקור מתבצע כחלק מהטיפול הרב מערכתי הכולל מעקב רפואי, פגישות עם דיאטנית, טיפול פסיכולוגי תמיכתי הנקרא טיפול קוגניטיבי התנהגותי, וייעוץ כושר אישי. מטרת הטיפול: הקניית הרגלי תזונה נכונה, שינוי דפוסי אכילה ודפוסי חשיבה , הקניית אורח חיים בריא, תוך טיפול במקור הבעייה - "הראש"- כך ניתן לרדת במשקל בצורה טובה הדרגתית ובריאה ולשמור על ההישגים לאורך זמן. הדיקור עוזר בהפחתת התיאבון, בהקלה על החשק למתוק ובהקניית תחושת שובע. הטיפול יעיל ביותר כאשר הוא מלווה בשאר המרכיבים שציינתי. הנך מוזמן להכנס לאתר שלנו www.drlevy.co.il ולקרוא פרטים נוספים על שיטת הטיפול. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי