שאלה בקשר למספר הארוחות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/08/2008 | 01:17 | מאת: עדי.ל
שלום! ממליצים לאכול ארוחות קטנות רציתי לדעת מה ההבדל אם אני אוכלת ארוחה או שתי ארוחות לא ממש גדולות לבין אם אני אוכלת את אותן כמויות רק בכמה ארוחות קטנות הרי בסך הכללי זה אותן כמות קלוריות מה ההבדל אם זה נאכל בשתי ארוחות מלאות או בכמה ארוחות קטנות הרי לגוף נכנס בדיוק אותן קלוריות אשמח לקבל תשובה עדי.ל
לקריאה נוספת והעמקה
12/08/2008 | 23:20 | מאת: נעמה רון
שלום עדי את צודקת בחישוב הכללי זה יוצא אותו כמות של קלוריות אך פיצול הארוחות ביום (כל 3-4 שעות) מעודד "בזבוז" אנרגתי משתי סיבות: 1. תהליך העיכול עצמו דורש אנרגיה רבה ולכן אם נפעיל את המערכת הזאת יותר פעמים ביום, נשרוף יותר קלוריות. 2. הגוף מקבל אספקה שוטפת של מזון וכך הוא אינו " חושש" לבזבז את האנרגיה במאגרים. בנוסף אכילה כל 3-4 שעות מונעת עייפות, מצמצמת חשק למתוקים, מונעת תחושת רעב לפני הארוחה הבאה ומפחיתה אי שקט. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי