רסק עגבניות וירקות - שאלה חשובה ששבטוח מטרידה לא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/08/2008 | 16:48 | מאת: מור
שלום, אודה לך אם פה אצליח לקבל סוף סוף תשובה סופית למה אם אני אוכלת הרבה ירקות זה עדיין לא משמין? למה זה חופשי בכל הדיאטות?אני יודעת שהם מכילים המון דברים שהגוף זקוק להם אבל עדיין היו יכולים להגביל בכמות. האם אותו הדין לגבי רסק עגבניות קנוי?(100 קלוריות ל100 גרם). אשמח אם אוכל לקבל תשובה לגבי הירקות זה מטריד אותי כבר המון זמן מכיוון שיש מקומות שכתוב שכן יש בהם קלוריות (סלט לדוג' מכיל לפחות 70 קלוריות). תודה!!
לקריאה נוספת והעמקה
11/08/2008 | 17:56 | מאת: שיראל
שלום לך , ירקות לא משמינים זה נכון מפני שהם מכילים מעט קלוריות למשל מלפפון מכיל כ-13 קלוריות , אך אם תאכלי 4 מלפפונים את בערך אוכלת כ-52 קלוריות ולכן זה לא נכון ממש שצריך לאכול ירקות ללא הגבלה כי מירקות את יכולה גם להגיע ל-100 קלוריות והלאה .. אך הירקות בריאים מאוד במיוחד כשאת אוכלת אותם עם קליפתם מפני שבקליפה מצויים כל הסיבים התזונתיים וכל הויטמנים . רסק עגבניות קנוי זה כבר משהו אחר - עגבניה מכילה כ-20 קלוריות , ורסק עגבניות כ-100 קלוריות ל100 גרם כפי שציינת אך התוצאה הקלורית גבוהה מפני שהרסק הקנוי מכיל עוד חומרים חוץ מעגבניות - את יכולה לראות בעצמך ברכיבים . מקווה שעזרתי.
11/08/2008 | 21:56 | מאת: נעמה רון
היי מור הירקות עשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים ומים, כמו כן הם דלי קלוריות ולכן מומלץ להרבות בצריכתם. גזר, סלק, בצל וכרישה מכילים יותר קלוריות ולכן יש לאכול אותם בכמות מוגבלת. כידוע רסק עגבניות קנוי אכן מכיל עגבניות טריות אך גם פרוקטוז וגלוקוז (סוגים של סוכרים/פחמימות) ולכן מכיל לעיתים אפילו גם יותר מ-100 קק"ל ל- 100 גר' (תלוי בסוג) מכא שיש להיזהר לא להפריז בכמויות. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי