מיץ גזר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, 1. כמה קלוריות יש בכוס גזר של 4 גזרים בינוני-גדול ומה הערך הפחמימתי של כוס זו? 2. יש בכלל ויטמינים במיץ גזר או שבכלל עדיף לוותר על משקה זה? 3. האם ספיגתו יעילה בשילוב עם ירק סחוט אחר? תודה!
שלום לך , כוס מיץ גזר מכילה 95 קלוריות , לא מומלץ לשתות את המיץ מפני שכעבור כמה דקות כל הויטמנים המצויים בגזר נעלמים , ולכן כדאי לאכול את הגזר ולא לשתות מפני שהוא מאוד בריא וחבל .. מקווה שהועלתי .
היי טלי יחידה בינונית של גזר מכילה כ-30 קק"ל וכ-7 גר' פחמימות. גזר עשיר בבטא קרוטן (חומר המשמש ליצירת ויטמין A), סיבים תזונתיים, אנטיאוקסידאנטים ומינרלים. אין שום בעיה בספיגתו בשילובו עם ירק אחר אך כיוון שבטא קרוטאן הינו ויטמין מסיס שומן ממומלץ לטפטף למיץ גזר מס' טיפות של שמן (רצוי זית) כדי לעזור בספיגתו. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי
תודה. אכן עשיר בקלוריות ופחמימות אבל מזין. נפרגן לעצמי מדי פעם...